Sıkça Sorulan Sorular

Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

* www.zems.com.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.
 
Nasıl üye olabilirim?

*Anasayfamızda bulunan "Üye Girişi" butonuna tıklayarak açılan sayfadaki üyelik formunu doldurarak üye olabilirsiniz.
Üye olmak için tıklayınız.
Üye olmadan devam etmek için “Üye olmadan devam et” butonuna tıklayınız. Dilerseniz “Facebook ile giriş yap” butonu aracılığıyla sitemize Facebook hesabınız ile üye olarak devam edebilirsiniz.
 
*Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.

*Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

www.zems.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

  • Öncelikle satın almak istediğiniz ürünü "Sepete Ekle"butonu ile sepetinize ekleyiniz.
  • Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra, sağ üst köşede yer alan "Sepetim"butonuna tıklayarak sepetinize giriniz.
  • Üyelik bilgilerinizi kontrol ettikten sonra "Devam Et"tuşuna basınız.
  • Açılan sayfada teslimat adresi kısmını eksiksiz bir şekilde doldurarak, "Devam Et"butonuna basınız. Yeni açılan sayfada ödeme şeklini seçip, gerekli bilgileri eksiksiz doldurunuz.
  • Son olarak "Siparişi Tamamla"butonuna tıklayarak, satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma veya siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

  • Siparişinizin faturası kesilmeden önce talebinizi iletmeniz halinde; ekleme, çıkarma veya değişiklik yapabilirsiniz. Talebiniz ile ilgili daha fazla bilgi için Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsiniz.

Siparişi oluşturduktan sonra herhangi bir ürünü veya siparişin tamamını iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce iptal, teslim edildikten sonra ise iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizdeki herhangi bir ürünü/ürünleri iptal etmek için;

  • Üye iseniz, siparişinizin statüsünü “Hesabım“ bağlantısındaki “Siparişlerim” sekmesinden kontrol ediniz.
  • Siparişiniz “Hazırlanıyor” statüsünde ise, 0232 281 22 11 numaralı Müşteri Hizmetlerini, hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında iptal işlemlerinizi yapabilirsiniz.
  • Siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise, iptal işlemi yapılamamaktadır. Ancak siparişiniz size ulaştıktan sonra ARAS Kargo yoluyla, ücretsiz olarak ürünü/ürünleri iade edebilirsiniz.

İptal işleminiz tarafımızca onaylandığında, iptal edilen ürün tutarı, 30 iş günü içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına/ATM (debit) karta iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır. Eğer ATM (debit) kartı ile ödeme yaptıysanız iade tutarı bankanız tarafından ilgili hesaba aktarılacaktır.

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş verebiliyor muyuz?

*Yurt dışına ve KKTC’ye teslimatımız bulunmamaktadır.

Kargom ne zaman ulaşır?

www.zems.com.tr’de satılan tüm ürünler 2-7 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İzmir içi gönderilerin 1 iş günü, İzmir dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-17.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Satınalmış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz Aras Kargo firması aracılığı ile yapılmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından www.zems.com.tr’ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

"Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.


Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

* www.zems.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

* www.zems.com.tr’den banka kartları ve nakit ödeme (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

* Kapıda nakit, banka kartları ve nakit ödeme (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

* Yurtdışı bankalara ait Kredi Kartları ile ödeme yapılmaktadır.

 Kapıda ödeme yapabilir miyim?

"Kapıda ödeme" servisimiz bulunmaktadır. Kapıda ödeme seçeneğini tercih etmeniz durumunda; siparişinizin ücretini kapıda peşin olarak ya da banka kartı ile ödeyebilirsiniz. Kapıda ödeme seçimi yaptıktan sonra mutlaka, peşin ya da kart ile ödeme yapacağınızı gösteren kutucuğu da işaretlemelisiniz.

*Kapıda ödemelerde, kargo firması tarafından 4,95 TL hizmet bedeli alınır.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim? 

Evet

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Havale yoluyla ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ile alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartımda veya ATM/debit kartımdaki puanları ödeme yaparken kullanabilir miyim?

Sitemizde ödeme yaparken, kredi kartınızda veya ATM/debit kartınızda bulunan puan ile ödeme yapılamamaktadır.

www.zems.com.tr’de kredi kartı ile ödeme yapmak güvenli mi?

www.zems.com.tr kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır.

Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve shop.zems.com tarafından saklanmamaktadır.

Kredi kartı ile nasıl taksitli alışveriş yapabilirim?

Taksit seçenekleri bankalara göre değişmektedir. Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerini girdikten sonra bankanıza ait taksitlendirme alternatifleri listelenecektir. İstediğiniz taksit adedini işaretleyerek taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

Site üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Maximum, CardFinans, Axess, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

World yapıkredi

Bonus Garanti

Maximum

Cardfinans          

Axess

Paraf

 

Ödeme ekranında hata alıyorum, ne yapmalıyım?

Ödeme ekranında bilgilerinizi girip onayladıktan sonra, kredi kartı veya ATM/debit kartınızla yaptığınız işlem çeşitli nedenlerle onaylanmayabilir. Bu durumda;

  • Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol ediniz.
  • Kartınızın kullanıma açık olup olmadığınız kontrol ediniz.
  • Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olunuz.
  • Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olunuz.
  • Kartınızın son kullanma tarihinin geçerli olup olmadığını kontrol ediniz.
  • Sanal kart kullanıyorsanız, limitinizin yeterli olduğundan emin olunuz.

Yukarıda belirtilen durumlar dışında, lütfen bankanızdan destek alınız.

Sitede listelenen ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

www.zems.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

www.zems.com.tr’den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta (musteri.hizmetleri@zems.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 0232 281  22 11 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.


Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Satınalmış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz Aras Kargo firması aracılığı ile yapılmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından www.zems.com.tr’ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

"Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

Kargo ücreti ne kadar?

Yurt içi siparişlerinizde kargo bedeli 6.00 TL’dir.Kapıda ödemeli siparişlerinizde 5.90 TL kapıda ödeme ücreti eklenmektedir.

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi şubenden almamanız durumunda siparişiniz www.zems.com.tr deposuna geri döner.

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilirsiniz. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

 Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?

 Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

www.zems.com.tr’den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta (musteri.hizmetleri@zems.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 0232 281 22 11 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Ürünleri ve sevk irsaliyesini, 30 gün içerisinde, sevk irsaliyesine ek iade formunu doldurarak Aras Kargo ile ücretsiz olarak iade adresine gönderebilirsiniz.

Eğer sevk irsaliyesini kaybettiyseniz, bir kağıda okunaklı olarak sipariş numaranızı, ad/soyad - iletişim bilgilerinizi ve iade nedeninizi yazarak gönderebilirsiniz.

Kargonuz depomuza ulaştıktan sonra, ürünler iade politikamıza uygun ise iade işleminiz 2 iş günü içerisinde gerçekleştirilir ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilir. İade kargonuzun tarafımızdan teslim alınıp alınmadığını Aras Kargo’dan öğrenebilirsiniz.

İade koşulları nelerdir?

  * Fatura tarihi 30 günü geçmemiş olmalıdır.

 *Faturası ile birlikte gönderilmeli.

 *Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.

 *Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir durumda olmalıdır.

İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) gündür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Ürünü iade ederken kargo masrafları kime ait?

İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz Aras kargo ile göndermeniz gerekmektedir. 

Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

NOT:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade adresimiz:

Yafacızade Tekstil San. ve Tic. A.Ş.

Ege cad. No:22/C Sarnıç

Gaziemir/İzmir

İade ve iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

 Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre  iade ettiğiniz ürünün teslim alınması ile başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

NOT:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.