Sipariş ve Teslimat

www.zems.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

  • Öncelikle satın almak istediğiniz ürünü "Sepete Ekle"butonu ile sepetinize ekleyiniz.
  • Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra, sağ üst köşede yer alan "Sepetim"butonuna tıklayarak sepetinize giriniz.
  • Üyelik bilgilerinizi kontrol ettikten sonra "Devam Et"tuşuna basınız.
  • Açılan sayfada teslimat adresi kısmını eksiksiz bir şekilde doldurarak, "Devam Et"butonuna basınız. Yeni açılan sayfada ödeme şeklini seçip, gerekli bilgileri eksiksiz doldurunuz.
  • Son olarak "Siparişi Tamamla"butonuna tıklayarak, satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma veya siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

  • Siparişinizin faturası kesilmeden önce talebinizi iletmeniz halinde; ekleme, çıkarma veya değişiklik yapabilirsiniz. Talebiniz ile ilgili daha fazla bilgi için Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsiniz.

Siparişi oluşturduktan sonra herhangi bir ürünü veya siparişin tamamını iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce iptal, teslim edildikten sonra ise iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizdeki herhangi bir ürünü/ürünleri iptal etmek için;

  • Üye iseniz, siparişinizin statüsünü “Hesabım“ bağlantısındaki “Siparişlerim” sekmesinden kontrol ediniz.
  • Siparişiniz “Hazırlanıyor” statüsünde ise, 0232 281 22 11 numaralı Müşteri Hizmetlerini, hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında iptal işlemlerinizi yapabilirsiniz.
  • Siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise, iptal işlemi yapılamamaktadır. Ancak siparişiniz size ulaştıktan sonra ARAS Kargo yoluyla, ücretsiz olarak ürünü/ürünleri iade edebilirsiniz.

İptal işleminiz tarafımızca onaylandığında, iptal edilen ürün tutarı, 30 iş günü içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına/ATM (debit) karta iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır. Eğer ATM (debit) kartı ile ödeme yaptıysanız iade tutarı bankanız tarafından ilgili hesaba aktarılacaktır.

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş verebiliyor muyuz?

*Yurt dışına ve KKTC’ye teslimatımız bulunmamaktadır.

Kargom ne zaman ulaşır?

www.zems.com.tr’de satılan tüm ürünler 2-7 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İzmir içi gönderilerin 1 iş günü, İzmir dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-17.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Satınalmış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz Aras Kargo firması aracılığı ile yapılmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından www.zems.com.tr’ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

"Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

Kargo ücreti ne kadar?

Yurt içi siparişlerinizde kargo bedeli 6.00 TL’dir.Kapıda ödemeli siparişlerinizde 5.90 TL kapıda ödeme ücreti eklenmektedir.

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi şubenden almamanız durumunda siparişiniz www.zems.com.tr deposuna geri döner.

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilirsiniz. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

 Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?

 Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.